Idag...ehhhh tisdag tror jag...haha:P

Hej alla sötnosar!
Idag har de inte hänt så mkt!...
I skolan hade vi vikarie... (boring!)
Men men...
som vanligt messade jag syster <3
vi har lixom skapat en traditon...
måste messa varann varje dag... helst konstiga tider! haha:P

Vi gjorde inte så mkt i skolan tror jag...
Aja... efter skolan kom alina och då fick jag se hennes skolkatalog!!!!!!!! <3<3<3 haha skoja:P men jag fick de...! efter skolan gick jag och anna till fältan och kollade på en grej... elr flera... haha LOL ''just nu''! hehe:P:P:P :)

men sen gick jag som vanligt oc hhämtade daniel...<3
sen gick vi hem och gjorde bara inget... fast sen behövde jag gå till mammas jobb...



senare köpte jag 6 böcker... ''lägger in bilder på dem''...
 I taket lyser stjärnorna

 expert på att rodna (sry suddig men men...)

 Hur kär får man bli?

 Tiara och Dr Martens

 Sysrarna i jeans tredje sommaren

  Systrarna i jeans fjärde sommaren



De va nog allt för idag!!!!!!!!!!


Puss och kram Pita <3


♥Söta kommentarer♥

♥Kommentera snälla du♥:

Namn:
Kom ihåg♥?

E-postadress: (publiceras ej, bara vi ser)

Bloggnamn?:

♥Vad ville du?♥

Trackback
RSS 2.0