Min dag med Cajsa och Sandra...<3

Hello!!!!!!!!!!!!!!!! <3

Idag har jag varit med cajsa och sandra...! <3<3<3 :P
asssssssss kul! Man blir som 5 år igen när man är med dem...! :P
hahahahahahahaha :P

vi va lite på stan oxå...
sen åt vi på en konstig kaffe grej... haha :P
oxå han som typ jobbade där frågade om vi ville ha chailatte...
och vi bara NEJ TACK!
sen frågade han typ om vi ville ha whiskey...
fett skumt!!!!!!!!!!!!
sen typ frågade han sandra en grej...
sen plötsligt började han sjunga på den där djungelboks sången...
HÖGT!!!!!!!!! haha :P
och så sa han till sandra...:
men jag vill ju kanske inte va som du...!

sandra bara tack för den liksom...
fan va vi hade kul...!

vi va oxå på en typ lös hårs affär...
där cajsa RÅKADE förstöra skyltfönsret...
hon drog av peruken...
haha CAJSA!!!!!!!!!!!!! :P

sen när vi hade varit på stan så gick vi hem till sandra!!!!! <3<3<3<3<3
de va as fint där.......!!!!!!!!!!!! <3


men de ända som va dåligt va att NÅGRA tog min mobil...!
och typ  skrev kärleksdikter som de skickade sen till NÅGON!!!!!!!!!!!!

bajs på er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hehe

annars va allt jätte bra! ;-)

har haft sååååååååå j***a kul ida'......!



Förutom imorshe...
då jag trodde en hemsk grej om flygplan...
ett speciellt...
oxå losade jag i schack mot min brorsa som är 5 år yngre... X(((

ha de så bra...!


Puss och kram Pita.

♥Söta kommentarer♥
Postat av: Ems♥

najs

2009-12-28 @ 22:52:33
URL: http://fsisters.blogg.se/

♥Kommentera snälla du♥:

Namn:
Kom ihåg♥?

E-postadress: (publiceras ej, bara vi ser)

Bloggnamn?:

♥Vad ville du?♥

Trackback
RSS 2.0